Perasmian Pejabat Baru CGOC (M) Sdn Bhd di Cyberjaya..

5 Ogos yang lalu telah berlangsung sebuah majlis perasmian pejabat baru..hehe..Pejabat untuk company CGOC (M) Sdn Bhd yang terletak di SME Building, Cyberjaya. Erm, cyberjaya? mudah nak cari dari KL, tp nak cari jalan balik ke KL mcm nak cari jalan kuar dari hutan..patut lah ada org kata ‘cyberjaya bandar mati’..huhu..alamak, sorry lah og2 cyberjaya..atau student2 LimKokWing..hoho…saya dengar org kata jer.. tp takpe, yang penting pa system kami diguna pakai dengan jayanya semasa program tersebut.. (perkara mustahak yang membawa saya ke sana)..

Selain PA system, CGOG (M) jgk memerlukan khidmat Confetti Phyro.. hehe.. layan ye gambar2 ni!

1 Comment

  1. salam..
    maaf saudara..mgkin silap saya tulis cmtu..tp yg pentingnya skng ni saya bgtau pe yg saya dgr..saya tak kata “elok saya katakan cyberjaya tu begini….”. saya hanya kata “patutlah org kata..” =)
    saudara ni org Cberjaya ker? awal2 lagi saya dh mnta maaf dlm text saya tu..saya first time smpai cyberjaya time tu. klu dah namanya first time sampai, KLIA yg tak besar mana tu pun dah rmai yg sesat cari parking. btol tak? alasannye sebab pertama kali sampai! and thats my opinion. maaf skali lagi.. bagus juga mengenali saudara. seorang yg mempunyai jiwa cintakan negara..dan itu tanda saudara memiliki sifat org beriman! saya bukanlah org baik..cuma berlakon baik jer pakai kopiah songkok tu.. sini pun de moral of the story jgk, dont judge a book by it cover..huhu..=) ampunmaaf zahir batin!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

